Stress har fått en helt annan innebörd....

Oh... my... gosh....

Jag tror att jag har varit med om en av de mest stressiga dagarna i mitt liv. Och om jag ska lyssna på vad mina kollegor har att säga så har jag ändå inte sett det värsta än. Detta är en lugn månad. Jag är på fullt allvar rädd. Jag kommer dö av stress-hjärta. Det kanske inte är den korrekta termen, men jag TROR att ni förstår vad det innebär. Jobbade från 14.00-18.00 idag. Kom hem och var helt speedad. Kunde inte slappna av för fem öre. Försökte städa och göra i ordning i lägenheten, men eftersom svärmor har varit så guda-snäll och städat här hemma så fanns det inte så mycket som mättade min rastlöshet, haha! Så jag tog en dusch och känner jag nu börjar komma till ro. Men jag är ändå lite peppad på att göra något :) Vill fixa till mig och hitta på något! Men vad, vad, vad, vad, vad, vad, VAD!?!

Jobbar imorgon också - fast bara mellan 15.00-18.00.
Blir några få timmar varje dag när det är halvtid. 

 
 
Allmänt | |
Upp