What the f**k?!

Jag förstår inte vitsen att cencurera ord i låtar.
Och jag förstår VERKLIGEN inte att man cencuerar ord i musikvideos.


Riktigt meningslöst. Man blir bara irriterad när man hör ett pipljud eller liknande mitt i låten. Och det är ju inte som att man inte fattar vad det är för ett ord. Tror knappast att det finns någon idag som tar illa upp. Om man nu är i full gång med att cencurera ord så kan man väl lika gärna löpa linan ut oh cencurera hela låtar också. En annan sak som jag också stör mig lite på, när det gäller musikvideos, är när man gör en 'blurr' när artisten räcker fuck you (ger fingret, eller hur man nu säger). DET är ju helt idiotiskt. Om tjejer får dansa halvnakna och killar får göra... ja, vad de nu gör - så kan man väl lika gärna visa det lilla också. Eeeeller?

"Om man lyssar på en låt som heter 'I Just Had Sex'
så får man fan förvänta sig och tåla att ordet 'fuck' finns med."


Enligt mig | |
#1 - - Sara:

På tal om censur å så, har du hört versionen av Tonight (i'm fucking you) som heter Tonight (i'm LOVING you)? Så fult!! Samma musikvideo och så, men fucking är ersatt med loving. Men enligt mig har musikvideon ingenting med loving att göra, han vill något helt annat. I can tell ;)



Skönt att höra att det löste sig mellan dig och din käresta förresten :)

Upp